Професионален Домоуправител
Професионален Домоуправител е услуга, която имаме удоволствието да предоставим на всички собственици, обитатели и ползватели в етажната собственост. С предлагането на услугата ние целим да защититим интересите на всички собственици с професионална грижа за Вашето имущество, като Ви осигурим спокойствие и комфорт.Екипът на ЕМ ДИ ЕС ГРУП, Ви гарантира персонално отношение към възникнали проблеми в етажната собственост, като своевременно Ви осигурява:
Персонален отговорник:
- Наш представител с персонален ангажимент, който ще изпълнява задачите, взети като решения на Общо събрание и подадени текущи проблеми от Управителните органи на етажната собственост;
- Контакт с административните органи в населеното място където е разположена етажната собственост – контакти с общината и своевременно изпълнение на всички нейни изисквания и предписания;
- Контакт и своевременно извършване на всички дължими плащания към електроразпределително, водоснабдително, газификационно, топлофикационно, асансьорно и други дружества, свързани с управлението на общите части на сградата от името и за сметка на етажната собственост.
- Професионална организация и водене на Общи събрания на собствениците на ЕС;
- Събиране и предоставяне на оферти от фирми изпълнители при нужда от аварийна или друг вид помощ, касаеща общите части, като изпълнителят се избира от собствениците в етажната собственост/;
Инкасатор:
- Ежемесечно инкасиране на месечните такси, които са одобрени от Общото събрание на етажната собственост;
- Водене на задължителна номенклатура от документи;
- Коректно осчетоводяване на инкасираните суми.
Юрист:
При нужда от съвет и конкретни действия имаме на разположение екип от адвокати;- следи за правилното и стриктно предоставяне на услугата, съобразно действащата нормативна уредба в страната;
- съдействие на управителните органи на етажната собственост във връзка със събирането на текущите такси, които са одобрени от Общото събрание за разходи и поддръжка на общите части от некоректни платци в етажната собственост;
Оперативен мениджър:
- Kонтролира и следи цялата дейност и изпълнение на предлаганата услуга Професионален Домоуправител за Вашата етажна собственост;
- Приема и въвежда в изпълнение всички предложения, специфични за Вашата етажна собственост;
- Контрол над осчетоводяването на приходите и разходите;
- Предоставяне ежемесечно на подробен отчет пред Управителния орган на етажната собственост или във всеки един момент при поискване;
- Съхраняване и класиране на всички платежни документи;